Zsivány-sziklák (Pilisszentkereszt - Dobogókő)

Bejárás (körtúraként):

Dobogókő Zsindelyestől/Jurtaszállástól: 5,6 km, 2 óra, szintemelkedés: 130 m

Leírás:

Vadregényes kirándulóhely Dobogókőtől "néhány lépésre".

A meredek, 25-30 m magas sziklafalak két, kb. 100 m hosszú sikátort fognak közre, melyeket egy ferde hasadék köt össze. Több szikla tetejére fel is kapaszkodhatunk, azonban legyünk óvatosak és a nagy mélységek miatt a gyermekeket semmiképp se hagyjuk szabadon kószálni ezen a területen!

Képek a Zsivány-sziklákról >>

Megközelítés:

A vendégei számára ingyenes parkolási lehetőséget nyújtó Makovecz Zsindelyestől a kék-sáv jelzésen haladva, a nagy parkolónál balra fordulva, mintegy 2 km gyaloglással érhetjük el a Zsivány-sziklákat - térkép >>

Ezen a jelzésen továbbhaladva Pilisszentkereszten át a Szurdok tanösvényhez juthatunk. Dobogókőre visszatérhetünk az eddig kék sávval együtt haladó piros kunkoron (Zsivány körút). Ezesetben Dobogókő nyugati határához érkezünk, hogy annak fő útját követve térjünk vissza kiindulási pontunkhoz).

Ajánlatunk:

Szállás Dobogókőn, egy különleges helyen, egész évben használható fűtött jurtákban >>